Solicitare documente
Solicitările de documente din arhivă pot fi făcute doar de persoane autorizate, folosind inventarele în format electronic puse la dispoziție de către RIBEIT.
Documentele care se doresc scanate și trimise pe e-mail ajung la destinație în 15-30 de minute (în funcție de numărul de file de scanat).
În Cluj, solicitările de documente în original făcute zilnic până la ora 15:00 ajung la dumneavoastră la ora 17:00. Pentru restul țării, documentele ajung la destinație a doua zi până la orele 12:00.
Acces arhivă
Dacă doriți să investigați documentele la depozitele Ribeit, vă așteptăm la sala de studiu de luni până vineri între orele 9 -16. Faceți o solicitare scrisă care să cuprindă documentele care se doresc să fie investigate și personalul specializat Ribeit vă pregătește documentele la sala de studiu. Solicitările de documente este obligatoriu să vină din partea unei persoane autorizate.
Adeverințe în vederea pensionării
Dacă ați fost salariatul uneia dintre societățile ale căror fonduri arhivistice le deținem spre păstrare, puteți solicita adeverințe în domeniul relațiilor de muncă necesare pensionării: de vechime, sporuri, grupă de muncă sau orice document care vă atestă calitatea de salariat.
Tot ce trebuie să faceți este să căutați disponibilitatea documentelor respectivelor societăți în gestiunea noastră. În cazul în care găsiți respectiva societate vă rugăm să completați o cerere la sediul nostru în urma căreia veți primi documentele solicitate.